Wij van Platenpakket willen ontvangers van de pakketten een geweldig gevoel geven wanneer zij dit cadeau ontvangen. Daarom gaan wij voor de 100% tevredenheid van de klanten.
Wat is een goed Platenpakket?
Een goed Platenpakket betekent een goed product. Dit houdt in dat alle onderdelen van jouw Platenpakket zijn inbegrepen. Denk hierbij aan het aantal platen wat jij besteld hebt, de doos die om de platen heen zit en het ingepakte cadeau zodat jij een geheel totaalplaatje hebt.
Wat is geen goed Platenpakket?
Helaas kan het voorkomen dat je geen goed Platenpakket hebt ontvangen. Dit kan onder andere te maken hebben met de bezorging. Een Platenpakket dat niet goed is herken je aan eventuele schade aan de platen, doos of andere onderdelen. Verder kan het ook zijn dat jouw Platenpakket bijvoorbeeld een plaat mist of dat hij niet ingepakt is.
Jouw garantie met jouw Platenpakket
Je hebt met de aankoop van jouw Platenpakket het recht om binnen 14 dagen na aankoop, jouw Platenpakket te retourneren. Hierbij zijn de kosten voor de consument. Bekijk hier meer informatie over het retourneren.
Garantiebewijs
Het aankoopbewijs van jouw bestelling is jouw garantiebewijs. Deze is te vinden in jouw mailbox nadat je een aankoop hebt gedaan. Hiermee bewijs jij wanneer jij jouw aankoop hebt gedaan en voor welk Platenpakket jij hebt gekozen. Hierdoor kunnen wij controleren of wij jouw retournering kunnen accepteren.
Klachten binnen 14 dagen
Mist jouw Platenpakket een plaat of is het cadeau beschadigd geraakt? Daar balen wij heel erg van. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via info@platenpakket.nl zodat wij jou zo snel mogelijk kunnen helpen met jouw cadeau.
Veelgestelde vragen
Hoe lang duurt het voordat mijn Platenpakket binnen is?
Platenpakket maakt gebruik van PostNL om haar pakketten te verzenden. Nadat jouw Platenpakket met de hand is samengesteld en verzonden, kun je hem volgen via een track-and-trace link. De gemiddelde verzendtijd is voor 16:00 uur besteld, overmorgen in huis.
Ik wil mijn accountgegevens wijzigen. Waar kan dat?
Je kan je accountgegevens inzien en wijzigen via jouw accountpagina. Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op.
Ik ben niet tevreden over de inhoud van mijn pakket. Wat kan ik doen?
Ben je niet tevreden met de inhoud van je pakket? Neem dan contact met ons op via de contactpagina of stuur een mail naar info@platenpakket.nl. We nemen zo snel mogelijk contact met je op en vinden samen een passende oplossing!
Een pakket vol verrassingen
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang een sneak peek van de platen die in de pakketten van deze maand zaten!