Het minst leuke onderdeel van jouw bestelling; betalen.
We snappen uiteraard dat je hier nooit op zit te wachten, daarom willen we dit zo makkelijk mogelijk voor je maken. Hiervoor geven wij jou zo veel mogelijk betaalmogelijkheden en maken wij deze allemaal gratis voor je! Bij Platenpakket kan je met de volgende betaalmethoden gratis betalen:
iDEAL
iDeal is de meest bekende betaalmethode in Nederland. Je kan via iDeal snel, simpel en veilig online betalen met de meest populaire Nederlandse banken. Via iDEAL ontvangen wij jouw betaling gelijk, waardoor jouw cadeau eerder verstuurd kan worden. Daarnaast mag niet iedere webshop deze betaalmogelijkheid aanbieden. Je moet namelijk een internetkassa hebben en ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel om deze betaalmogelijkheid aan te bieden. Dit zorgt voor een veilige betaling en een snellere bezorging van jouw cadeau.
Heb je een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging gekregen? Controleer dan als eerste of er geld is afgeschreven op jouw bankrekening. Wanneer er geen geld is afgeschreven, betekent dit dat jouw bestelling niet volledig afgerond is en heb je ook nergens voor betaald. Je kan dus gewoon opnieuw je bestelling plaatsen.
Wanneer er wel geld is afgeschreven, maar je geen orderbevestiging hebt gehad raden wij aan om 1 uur te wachten. Het kan wel eens gebeuren dat het even duurt voordat wij jouw betaling binnen hebben gekregen.
Wacht je al langer dan 1 uur, maar heb je nog steeds geen orderbevestiging gehad? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of stuur ons een mailtje naar klantenservice@platenpakket.nl. Als je in deze mail je transactienummer toevoegt, kunnen wij jou het snelste helpen. Deze is te vinden bij de afschrijving van je betaling.
Creditcard
Bij Platenpakket accepteren wij veel verschillende soorten Creditcards. Wij accepteren namelijk naast al onze andere betaalmogelijkheden ook nog eens Visa, MasterCard, American Express, Maestro, PostePay en Cartes Bancaires.
Wij controleren eerst jouw creditcardgegevens. Als deze gecontroleerd zijn, sturen wij nog op diezelfde dag jouw Platenpakket op. Doordat deze gegevens eerst nog gecontroleerd moeten worden, duurt het bezorgen van jouw Platenpakket 1 dag langer dan bij betaling via iDeal.
Het kan wel eens gebeuren dat jouw betaling helaas geweigerd wordt. Helaas hebben wij vanwege privacy geen inzicht in welke reden dit kan hebben. Bij een geweigerde betaling wordt de bestelling automatisch geannuleerd en ontvang jij hiervoor een bevestiging. Wees niet getreurd! Je kan gewoon alsnog jouw Platenpakket opnieuw bestellen en kiezen voor een andere betaalmogelijkheid.
Bancontact
Bancontact is de meest populaire betaalmogelijkheid in België. Om onze Platenpakketten te verspreiden bij onze zuiderburen, hebben wij het mogelijk gemaakt om te kunnen betalen via Bancontact. De betaalmogelijkheid staat bekend om het snel en makkelijk geld overmaken van kleine bedragen.
Wil je wat meer weten over Bancontact? Neem dan een kijkje op de website.
PayPal
Als je een eigen PayPal-account hebt, kan je via deze manier makkelijk en verzekerd betalen. Via deze methode kan je veilig online aankopen doen zonder dat je te maken krijgt met jouw bankrekening. Verder geldt voor betalingen met PayPal dezelfde regels als voor de creditcard betalingen.
Apple Pay
Als laatste bieden wij een vrij nieuwe betaalmogelijkheid aan onze klanten; Apple Pay. Via Apple Pay kunnen klanten die gebruik maken van Apple simpel en snel betalen met de apparaten die zij altijd bij zich hebben. Deze betaalmethode werkt sneller dan traditionele betaalmethodes. Klanten die Safari gebruiken, kunnen met een simpele aanraking afrekenen.
Veelgestelde vragen
Hoe lang duurt het voordat mijn Platenpakket binnen is?
Platenpakket maakt gebruik van PostNL om haar pakketten te verzenden. Nadat jouw Platenpakket met de hand is samengesteld en verzonden, kun je hem volgen via een track-and-trace link. De gemiddelde verzendtijd is voor 16:00 uur besteld, overmorgen in huis.
Ik wil mijn accountgegevens wijzigen. Waar kan dat?
Je kan je accountgegevens inzien en wijzigen via jouw accountpagina. Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op.
Ik ben niet tevreden over de inhoud van mijn pakket. Wat kan ik doen?
Ben je niet tevreden met de inhoud van je pakket? Neem dan contact met ons op via de contactpagina of stuur een mail naar info@platenpakket.nl. We nemen zo snel mogelijk contact met je op en vinden samen een passende oplossing!
Een pakket vol verrassingen
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang een sneak peek van de platen die in de pakketten van deze maand zaten!